This topic contains 2 svar, has 2 stemmer, and was last updated by Mark 11 months ago.
Viser 3 indlæg - 1 ud af 3 (I alt 3)
Viser 3 indlæg - 1 ud af 3 (I alt 3)
Tagget: GUbyapzuKieVrlF
This topic contains 2 svar, has 2 stemmer, and was last updated by Mark 11 months ago.
Hej Thomas.
Du fortæller, i et af dine afsnit, om offpiste-udstyr. Du siger at bare fordi man har en lavinebipper er man ikke sikker, da signalet kun sender i 5 min. hvordan kan det være og hvorfor?
Mvh. Rasmus
Hej
Nej det siger jeg ikke. Jeg siger at overlevelseschancerne falder drastisk efter 5 minutter. Senderen bliver ved med at sende, så længe der er strøm på batterierne.
Vh Thomas
jeg har prf8vet at jailbrake mit Apple tv2 med Seasonpass og har ikke fe5et det til at virke. dette har nu reulsteret i mit apple tv ikke kan gendannes med itunes mere. er der nogen der kan hje6lpe mig med at fe5 mit apple tv gendannet med itunes igen ??
Inspiration, nyheder og gode råd fra Thomas - det er selvfølgelig gratis:Hvem er han?
Navnet er Rasmussen, Knud Rasmussen. Opdagelsesrejsende, Grønlandskender og en helt fra dengang man ikke behøvede at komme på TV for at opnå heltestatus.
Kontakt info
Uhrskovs Skiportal A/S
Skolebakken 3
3050 Humlebæk
E-mail: redaktion@uhrskov.dk
Telefon: (+ 45) 40 96 77 70